Vše o nákupu

 

Nejčastější otázky a praktické informace

  1. Musím čekat na potvrzení objednávky z e-shopu?
    Ano. Přijetí objednávky vám potvrdíme informačním e-mailem. Následně vás kontaktujeme telefonicky a potvrdíme dostupnost objednaného zboží, popřípadě dohodneme vaše další požadavky ohledně zaslání či platby za zboží.
  2. Jak rychle mi zboží zašlete?
    V případě, že objednávku vytvoříte do 14:00 hod. a zboží je skladem, tak balík odesíláme ještě týž den. Veškeré informace o zpracování objednávky a odeslání  zboží vám telefonicky oznámíme.
  3. Jaká společnost mi zboží doručí?
    Zboží vám bude doručeno přepravní společností PPL nebo Českou poštou
  4. Zasíláte zboží na Slovensko?
    Ne, zboží zasíláme pouze v rámci České republiky.
  5. Chci zaplatit bankovním převodem. Jak mám postupovat a kdy zboží dostanu?
    Při volbě platby „bankovním převodem“ vám po potvrzení objednávky zašleme fakturu s platebními údaji. Po připsání částky na náš účet vám zboží ihned zašleme spolu s originálem faktury.
  6. Chci si zboží převzít osobně. Jak dlouho je pro mě rezervováno?
    Při osobním odběru je pro vás zboží rezervováno 1 týden od potvrzení objednávky naším obchodníkem. V případě, že lhůtu potřebujete prodloužit, kontaktujte nás ohledně termínu vyzvednutí.
  7. Prodáváte na splátky?
    Ne, splátkový prodej u nás v tuto chvíli není možný.
  8. Nenašel jsem u vás v e-shopu vše, co jsem potřeboval. Dokážete dodat i to, co jsem nenašel?
    Pokud nenaleznete vše, co hledáte, tak vaše další požadavky uveďte do pole „poznámka“, popřípadě nás kontaktujte e-mailem na info@afoto.cz. Naše nabídka je velmi obsáhlá a určitě dokážeme sehnat, co potřebujete nebo nabídnout adekvátní alternativu.
  9. Jak mám reklamovat zboží zakoupené přes internet?
    Reklamované zboží můžete zaslat či přinést k nám na prodejnu a my zařídíme jeho odeslání do autorizovaného servisu. Zboží můžete na servis zaslat také přímo sám. Vždy je nutné přiložit popis závady a prodejní doklad či záruční list. Seznam autorizovaných servisů a veškeré kontakty naleznete v sekci „reklamace“.
  10. V jaké lhůtě mohu zboží zakoupené na e-shopu vrátit bez udání důvodu?
    Vrátit zboží a odstoupit od kupní smlouvy (bez udání důvodu) může spotřebitel do 14 dnů od převzetí zboží, které bylo objednáno pomocí prostředků komunikace na dálku (přes internet). Lhůta 14 dnů začíná běžet následující den po převzetí zboží. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno do 14 dnů od převzetí zboží, vyplněný formulář pro odstoupení od kupní smlouvy zašlete e-mailem nebo přineste osobně na prodejnu. Zboží musí být vráceno v bezvadném stavu a nesmí jevit známky používání, kompletní včetně všech dokumentů a obalu.

    Na odstoupení od kupní smlouvy nevzniká zákonný nárok a může být zamítnuto pokud:

    • se jedná o dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, kde kupující porušil jejich originální obal
    • pokud kupující nesplňuje definici spotřebitele tak, jak je specifikována v zákoně č. 89/ 2012 Sb., občanském zákoníku, resp. zákoně č. 634/ 1992 Sb., o ochraně spotřebitele (kupující je právnickou osobou či fizickou osobou podnikající - nákup na IČO atd.)
  11. Chci si zakoupit bazarové zboží. Můžete mi ho poslat?
    Bazarové zboží lze zakoupit a převzít pouze osobně, a to na našem bazaru (Kounicova 31, Brno).
100% zboží
z CZ distribuce
Nejlepší ceny
K vybraným produktům
slevové kupóny a dárky
Kamenné prodejny
2x v Brně
Jsme zkušení fotografové
Rádi vám poradíme!